Tarih Notlarım(Ek)

Tarih Notları

Türk – İslam Devletleri Kültür ve Medeniyet



Osmanlı Devleti Kültür Medeniyet
Osmanlı Devleti


Cumhuriyet Dönemi



Çağdaş Türk ve Dünya Tarihi
Bilim Tarihi
Ek

 




Tarih Notlarım(Ek)” üzerine 31 düşünce

  1. Fatih

    hocam emeğinize sağlık allah razı olsun, bunları pdf veya word şeklinde nasıl temin edebiliriz ? elimizde kağıt olduğu takdirde daha kolay ezberlenecektir.

    teşekkürler

    Yanıtla
  2. yavuz efe

    Hocam çok teşekkürler böyle çalışmalar a gerçekten ihtiyaç var bircok bilgi yiginindan kurtulduk sayenizde Allah razı olsun varololunnn…

    Yanıtla
  3. AYLIN

    Hocam sınava az kaldı bizlere daha da farklı bilgiler sunmanizi dileriz çoook Teşekkürler iyi ki en doğru yolu buldurttunuz bana 😉

    Yanıtla
    1. Gencay Yazar

      Aylin hanım bundan farklısıda müneccim gibi direkt olarak KPSS sorularını söylemekten ibaret olur da 😀

      Yanıtla
  4. nursel

    Geç buldum ama bence oturup kitap yazın bukadarmı noktalar güzel tespit edilir elinize emeğinize sağılık.

    Yanıtla
  5. ERCAN

    hocam notlar çok güzel elinize sağlık amaaaa Coğrafya EKSİK KEŞKEEE coğrafya da olsa 🙂 ( İnşallah yakın zamanda onu da eklersiniz) So Thanks my teacher

    Yanıtla
  6. esra

    Hocam ben böyle muhteşem bi çalışma görmedim son tekrarlarmı sizinle yapıyorum ve hiç not çıkarmama gerek kalmıyor müthiş bi zaman ve bilgi birikimi kazandırdıniz sınava bukadar az bi zaman kala , hakkınızı ödeyemem inşallah atanmışsinzdir sonuna kadar haketmişsinz,bunca el emeği göz nuru notu paylaşmak gerçekten gönül işi hocam Allah razı olsun emeğinize sağlık çok teşekkür ederim????

    Yanıtla
    1. Gencay Yazar

      Bu notlar, gönlümden geçenlerin yanında sadece bir esinti kalır Esra Hanım… Hayır atanmadım… Lakin ziyani yok… Hayır hangi zamanaysa, razıyım.

      Yanıtla
  7. Sungur

    Notlarin cogunlugunu isem tarih deneme kitabindan almissiniz. Bunun telif bakkiyla alakali izniniz var mi yoksa bu yaptiginiz dogru degil

    Yanıtla
    1. Gencay Yazar

      Notların çoğunu değil! 50 yeni bilgi kısmında kaynak olarak ilgili kitaptan yararlanılmıştır. Ben eğitim bilimleri uzmanı değilim, doğal olarak yazdığım içerikleri belirli kaynaklara dayandırarak ortaya çıkarmış bulunmaktayım. Halbuki tarih gibi şuurlu ve derin disiplini, KPSS’nin mutlak bilgiyle öğrenciyi zorlayarak bu kadar ucuz bir hale getirmesine ne gönlüm razı ne de bu durumu tarih olarak nitelendirecek kadar cahil bir kişiliğim. Haliyle bu “ezber” disiplininin de uzmanı değilim. O yüzden mevcut kaynaklarda var olan bilgileri derleyip kendime göre çıkardığım notları kaynak falan filan gözetmeksizin bu platformda yayınlamış bulunmaktayım.

      Eğer ki telif hakkını dert edecekseniz iki dakikada tüm notların akış ve kelime sırasını aynı bilgilerden ibaret olacak şekilde değiştirebilirim. Bu kadar da açık ve netim. Umarım hayatın her safhasında burada olduğunuz gibi “duyarlı”, “dürüst” ve “kendini doğru ifade edebilenler”den olursunuz.

      Saygılarımla…

      Yanıtla
        1. nuray

          Ayrıca çok ama çok teşekkür ederim Gencay Bey , hakkınız ödenmez. Ben de bir kaç gündür keşfettim sitenizi. Herkese tavsiye ediyorum.

          Yanıtla
          1. Gencay Yazar

            Teşekkür ederim Nuray Hanım… Allah yar ve yardımcınız olsun…

  8. AYÇA

    Son tekrarımı bu notlarla yaptım. Enfes bir çalışma olmuş. Emeklerinize sağlık, teşekkür ederiz…

    Yanıtla
  9. derya

    vallahi baştan aşağı beynime aldım kopyaladım siteyi 😀 😀 emeğinize sağlık. çoookk teşekkür ediyorum. heralde en çok tıklayan benimdir 🙂

    Yanıtla
  10. ERCAN

    HERŞEY İÇİN ÇOK ÇOK TEŞEKKÜRLER ALLAH MÜKAFATINIZI KAT BE KAT VERSİN. RABBİM İÇİNİZDEKİ SIKINTILARI GÜVENE ÇEVİRSİN. SINAWDAN BİR HAFTA ÖNCE İYİ BİR TEKRAR OLDU. YOLUNUZ AÇIK OLSUN.

    Yanıtla
  11. nur

    Merhaba öncelikle böyle güzel bilgileri bir araya toplayıp beni kaynak derdinden kurtardığınız için allah razı olsun ben bütün notlarınızı çıkatmak istiyorum ama böyle tek tek zor oluyor pdf ya da ne biliyim başka bi yolu var mı gerçekten çok hayra geçer varsa

    Yanıtla
  12. Emine

    Merhaba hocam gygk e burdan calistim oabt ye de buradan çalışıyorum. Son alimlar için ne düşünüyorsunuz merak ettim

    Yanıtla
    1. Gencay Yazar

      Hiçbir şey 🙂 Çünkü düşünce gibi kavramlardan uzak bir sistem üzerinde anca gözüken ne ise? o söylenebilir.

      Yanıtla
  13. GAMZE

    adam şurda notlarını paylasmıs hala telıf hakkı dıyen var ya şoktayım…ösym soruları da farklı kaynaklardan telıf hakkı alıyor mu once osym ye sorun teallaamm…

    Yanıtla

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir